Cauta si vei gasi, cerceteaza si vei intelege, pastreaza doar ce e de trebuinta. Pace

 Fii binecuvantat(a).

Am ceva sa iti arat, dar inainte vreau sa spun ceva.

Lucrez, mult, foarte mult timp, e parte din karma mea daca vrei sai zici asa. Nu am lucrat niciodata si am vrut sa inteleg de ce stau oamenii cu munca toata viata. Am gasit raspunsul, raspunsurile, prin revelatie divina.

1. Oamenii muncesc, (se sacrifica) pentru familie. Zi de zi fac aceasi munca pentru ca sa asigure un trai familiei.

2. Pentru bani. Le place viata oferita de bani.

3. Odata ce incepi sa lucrezi zilnic timp de mai multe ore gandirea ti se defecteaza. Eu lucrez de 2 luni si saptamana trecuta am realizat ca de 1 luna nu mai ma uit pe cer dupa chemtrails( otravurile si calmantele aruncate prin pulverizare din avioane speciale), nici nu mai mi-a trecut prin cap sa fac asta, lumea mea sa restrans extrem de mult, sa limitat la mine si la locul meu de munca, la timpul care il petrec muncind si la micile placeri de la pauze, si la ziua de salar. Pentru asta tot vegetarian am ramas, dar inconjurat de oameni am inceput sa vad carnea ca pe o mancare, cadeodata uit ca a fost un animal care a fost ucis pentru a fi mancat. Orori spirituale

In ultimii 3 ani am ales sa ma izolez oarecum de oameni, desi nu pot trai fara eii, iar in acea singuratate autoimpusa Dumnezeu mi sa revelat de multe ori, a facut minuni si mi-a aratat semne care ar fi indreptat orice ateu si pacatos. Cu toate astea eu, pacatos am ramas printre cele sfinte.

Ultima minune, semn, cum vrei sa ii zici, are urmatoarea poveste.

De la postul de craciun am vrut sa imi fac rost de o cruciulita sa o pun la gat, inspirat de psalmul care spune sa iti legi tablita cu legile la gat si sa le porti in inima, eu am vrut sa pun o cruce la gat ca sa ma tina in lumea spirituala si departe de pacatele lumesti.

Am vrut sa scriu la manastirea Petru Voda poate mi-ar fi trimis eii o cruciulita, peurma m-am gandit ca imi pot face eu o cruciulita, nu e greu, cu toate astea am ramas doar in gand cu ideea ca vreau o cruciulita.

Pina acum 2 saptamani cand Dumnezeu a facut inca o minune.

Eu in pacat, sau poate nu, eram prin oras pe strada si incercam sa gasesc pe cineva sa cumpar niste marihuana, pe parte spirituala o folosesc. Am vazut un baiat ce mergea destul de grabit pe strada ( a tras speed ), l-a, intrebat daca vorbeste engleza si daca are marihuana, a zis ca are dar inainte trebuie sa rezolve o treaba si peurma mergem la el acasa si imi da. Am fost cu el de si-a rezolvat treaba si am mers acasa la el. Pe drum mi-a spus ca are o fetita de 3 luni dar ca nu locuieste cu el ci cu mama eii in alt oras. Am ajuns la el la apartament, si in timp ce fumam un joint am incercat sa-i spun de Dumnezeu, de minunea creatiei.

I-am spus ca sunt crestin si ca postesc dar marihuana fumez pentru spiritualitate, atunci mi-a aratat ceva ce eu nu am vazut, distras de televizor. Avea o cruciulita cu lant pusa in cui pe perete, pe care i-am, ceruto, mi-a dato, i-am spus ca Dumnezeu il iubeste.

Dumnezeu a facut  in asa fel incat eu sa ajung in acel apartament ca sa primesc crucea care credeam eu ca ma va proteja de tot raul din lume si ma va ajuta sa nu mai fac greseli. Nu e adevarat, la scurt timp tot am baut o bere si am fumat o tigara, desi nu sunt fumator, tot am facut femeia curva si picioarele mele tot la rau au alergat.

Crucea trebuie sa fie spirituala, in inima, nu neaparat pe piept, materiala, desi crucea care o port imi aminteste de aceasta minune si ma tine puternic.

Dumnezeu exista, a creat tot univesul, ne-a creat pe noi. Stiu asta.  Chiar daca eu pacatuiesc, de fiecare data ma voi intoarce la Dumnezeu, in fiecare viata, findca cred in nemurirea spiritului, deci in reincarnare, dar nu teoria hindusa sau budista. Reincarnarea in alta haina, dar umana.#

Rugativa mult pentru iertarea pacatelor stramosilor nostrii si eliberarea noastra de sub dominatia demonica si postiti si rugativa si faceti fapte bune. Dumnezeu ne ajuta.

 

Acum sa vorbim despre ce se intampla in lume, nu mai e mult si ‘eii’ vor isi vor arata adevarata fata si adevaratele intentii intregii lumi, NOI stim asta pentru ca suntem linia 1 de aparare si riposta in lupta asta, aparare prin rugaciune si raspandirea adevarului in lume, in tara, si riposta prin faptele noastre facute sau cele care urmeaza sa löe facem fiecare sau impreuna. Dumnezeu ne ajuta.

Nu vreau sa va hraniti cu negativism, stirile negative ne influenteaza spiritul si spiritul ne influenteaza mintea si inima.

Dar stirile sunt apocaliptice.

http://www.mediafax.ro/politic/ponta-romania-si-nato-sa-isi-pregateasca-strategia-la-ce-urmeaza-sa-se-intample-in-regiune-si-lume-12418256     Ce urmeaza sa se intample in lume mai Ponta?

http://www.mediafax.ro/externe/jurnalist-si-activist-nationalist-ucrainean-rapit-si-ucis-12412642     Jurnalist, activist, nationalist, rapit si ucis. In aceasi propozitie.

http://www.antena3.ro/romania/opere-de-arta-in-centrul-orasului-alba-iulia-cat-a-costat-piramida-din-piata-cetatii-249545.html   In aba-iulia au facut o piramida. Alba-Iulia, unire, putere.  Dar nu piramida masonilor.

http://www.antena3.ro/romania/un-cartier-intreg-terorizat-o-iubitoare-de-caini-creste-50-de-maidanezi-in-curtea-ei-249427.html    Terorizat, iubitoare de caini, in aceasi propozitie.

http://www.antena3.ro/romania/nava-cu-sapte-marinari-care-a-luat-foc-pe-dunare-s-a-scufundat-autoritatile-incearca-sa-impiedice-o-249394.html    Mai sa fie, erau chiar 7 marinari in anul karmic nr 7 in timp ce se fac sacrificii de animale, caini, miei, si nato survoleaza romania .

Va multumesc ca inca treceti pe aici( si nu sunteti putini ) desi nu mai sunt asa activ cu noutatile, ramaneti conectati sa sursa divina, la iubire, la sistemul de informatii divin. Vom invinge findca asa trebuie, altfel nu acceptam.

 

Va las cu un gand de mai bine, gandeste pozitiv, nu te lasa inficosat de tot ce se intampla in lume. Esti divin (a)

 

 

ramaneti pe frecventa…..

2 gânduri despre „Cauta si vei gasi, cerceteaza si vei intelege, pastreaza doar ce e de trebuinta. Pace

  1. Amice, dacă vrei doar adevărul citeşte cuvântul lui Dumnezeu din Scripturi (cu mintea limpede!) şi vei vedea că reîncarnarea şi „karma” n-au nicio legătură cu realitatea. Şi lasă-te de marijuana, suprastimulează imaginaţia şi te face sugestionabil, influenţabil, vulnerabil la toate prostiile lumii. Ideea că marijuana ar stimula ceva spiritual e o aberaţie, ţi-o spun din experienţa personală de fost cultivator şi consumator.

    • marijuana, suprastimulează imaginaţia şi te face sugestionabil, influenţabil, vulnerabil la toate prostiile lumii. Ideea că marijuana ar stimula ceva spiritual e o aberaţie

      esti in teza si antiteza….fa sinteza

      Abuzul de marihuana dauneaza grav .

      ADEVARUL E IN SCRIPTURI!

Lasă un răspuns

