Deveghepatriei, niste dusmani deghizati. !!!!!!! MARE ATENTIE LA DEVEGHEPATRIEI !!!!!!

Blogul deveghepatriei este o hazna a blasfemiilor si aberatilor, un atac psihologic adus la adresa cititorilor, sunt mana in mana cu politicienii. deveghepatriei.wordpress.com sunt dusmani deghizati in legionari.!!!! mare mare mare atentie, daca citesti de la ei, oprestete

Ultimul lor articol este terifiant, pelanga ca tot sunt ‘legionari” care pupa in fundulet mama rusia, si incitga la anarhie si razboaie in tara, danduse ortodocsi legionari , pun artiocole cu ortodocsia ca sa pacaleasca pe bietii oameni .

http://deveghepatriei.wordpress.com/2013/12/28/am-inceput-sa-avem-o-urma-de-simpatie-pentru-papa-francisc-de-la-vatican-in-tineretea-lui-a-fost-legionar-acum-am-inteles-de-ce-vorbea-atat-de-frumos-despre-ortodoxie/

Cine sunt deveghepatriei? http://rapcea.ro/2011/04/13/gardul-de-fier-renascut-ca-de-veghe-patriei/

De mai multa vreme i-am dibuit pe astia ca nu sunt cine par sa fie. Defapt ei amesteca adevarul cu manipularea lor, asa ca cine „bea paharul deveghepatriei se imbata”. Asa cum am mai scris intr-un articol https://inspatelerealitatii.wordpress.com/2013/11/05/defapt-cine-sunt-deveghepatriei-ma-refer-la-blogul-legionar-ortodox-www-deveghepatriei-wordpress-com/

Dusmanii sunt printre noi.

„Eii” zic ca sunt http://deveghepatriei.wordpress.com/2014/01/16/de-cel-putin-doua-milioane-de-ori-am-explicat-ce-inseamna-moarte-lumii-noastre-ok-o-mai-facem-odata/

Ramaneti pe frecventa….

Un gând despre „Deveghepatriei, niste dusmani deghizati. !!!!!!! MARE ATENTIE LA DEVEGHEPATRIEI !!!!!!

  1. Abia acum v-ati prins.Am semnalat de mai multe ori pe facebook de asazisii nationalisti ultraortodocsi pro rusi,care ne vorbesc de al nu stiu catelea Bizant..Am urmarit aceste site-uri precum si cel rusesc Mati rodina pentru a ma lamuri ce-i cu ele.Eu cred ca in spate este biserica basarabeana pro rusa.Numai aia pot gandi asa.Cat despre chip,pot lua orice chip,tot se vad picioarele de tap.

Lasă un răspuns

