ORTODOXIA. Oaie ratacita astept lamuriri.

Sa fie clar pentru cititorii acestui blog ca eu NU sunt contra ORTODOXIE, eu sunt contra ORTOHOTIE !

Ortodoxia exista si e practicata de calugari, de sihastrii, de Anfilohie Branza, etc, de multi altii.

Dar exista o ramura oculta mafiota care activeaza ca ORGANIZATIA ORTODOXA, fara nici o realitate cu intelesul cuvantului ORTODOX.

Eu cred ca e un pleonasm sa spui CRESTIN ORTODOX, findca a fi CRESTIN e Dreapta credinta pe cand ORT-DOXIA vine din greaca si asta inseamna DREAPTA-CREDINTA. Deci? Va rog daca e cineva care are o parere contradictorie cu ceea ce spun eu aici, astept lamurire. Deci fara ca esti ratacit cum imi zice saccsiv :)))

Dar daca ORTODOXIA inseamna ca CRESTIN E DREAPTA CREDINTA atunci inteleg, si si eu sunt ORTODOX. chiar daca nu agreez anumite dogme impuse de organizatie.

Imi cer scuze celor care au citit primele randuri in formula „Sa fie clar pentru cititorii acestui blog ca eu NU sunt contra ORTODOXIE, eu sunt contra ORTOHOTIE !” am scapat NU din propozitie, nustiu ce diavol vrea sa va puna contra mea . Am updatat articolul cu corectare.

Ramaneti pe frecventa…

ID: inspatelerealitatii

Lasă un răspuns

